Suomen järjettömät aseluvat, masturbointi voi viedä aselupasi!
Aivan järkyttävää tämä vihernatsien harjoittama aseharrastajien kiusaaminen. Vihreät tuovat pelkkää pahaa tähän maailmaan.
Kommentit (11)
Moro porvoon jonnelle. Muille tiedoksi: joku tyyppi ei saanut kiväärinostolupaa kun sillä oli tapana tumputtaa julkisesti. Ei vaikuta hyvältä yhdistelmältä, siis kivääri yhdessä ja oma elin toisessa kädessä...
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne poliisit vihreitä?
Vihreitä kateudesta kun oma pili on pienempi ja aseetkin vaatimattomia.
Ikävä juttu homman runkku-ringille.
Miksi vihreät kiusaavat persuja jatkuvasti? Nyt persut eivät saa edes runkata julkisella paikalla.
"Toistuva piittaamattomuus laista"
"Elämänhallinnan ja itsehillinnän puute"
Tällaiselle kaverille kun lyöt kiväärin kouraan, niin on jonkunnäköinen mahdollisuus sille, että jotain saattaisi tapahtua.
Julkinen masturbointi viittaa jonkinlaiseen mielenterveysongelmaan, eikä mielenterveysongelmaisille pidäkään myöntää aselupia.
"Mies oli luvannut poliisille aseluvan hakemisen yhteydessä lopettavansa julkimasturboinnin, mutta hänet oli lupauksesta huolimatta tavattu vielä kuulemisen jälkeenkin laittomista puuhista."
Oikein toimittu. Mies on itse näyttänyt mitä mieltä on laista ja yleisistä sopivaisuus säännöistä. Olis runkannu kotonaan niin sais käydä metsällä. Mutta ei. Mikä siis takaisi sen, että ei ammuskelisi JULKISESTI yleisillä paikoilla laillisella aseellaan. Hänen mielestään kun lait eivät häntä koske.
Kansa halutaan riisua aseista hinnalla millä hyvänsä.