Mitä leipasen?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Masaliisa
Hyvä ehdotus!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Leipase jotakin turpiin.
se ei ole maisteltavaa
Mä teen pian kääretortun, mango-aprikoosihilloa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipase jotakin turpiin.
se ei ole maisteltavaa
Veri maistuu raudalle.
Chilisuklaakakku! Mielettömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tiikerikakku, maistuu varmaan isännällekkin
Ei ole isäntää. Vain minä ja kissa. -Ap
Tein masaliisoja ja tiikerikakun!
Leipasehan myös pullan näköisiä sämpylöitä!
Vierailija kirjoitti:
Leipasehan myös pullan näköisiä sämpylöitä!
Onko antaa reseptiä?
Mokkapalat, marjapiirakka, korvapuustit, perus pullaa, juustokakku..siinä muutama ehdotus. Kinuskikissa.fi löytyy huippuja reseptejä..:)
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat, marjapiirakka, korvapuustit, perus pullaa, juustokakku..siinä muutama ehdotus. Kinuskikissa.fi löytyy huippuja reseptejä..:)
Nam siinä vasta maisteltavaa
Leipasepa jotain sellaista, joka maistuu kissallekin.
Meidän katit tykkää kaikista voitaikinajutuista.
Kiva ja kuvaava toi 'leipasta' -verbi.
Sitruunamarenkipiirakka. Se on niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat, marjapiirakka, korvapuustit, perus pullaa, juustokakku..siinä muutama ehdotus. Kinuskikissa.fi löytyy huippuja reseptejä..:)
Nämä kaikki, ja tarjolle kaffitassille.
Tiikerikakku, maistuu varmaan isännällekkin