Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies muuttuu aggressiivisemmaksi vierailtuaan lapsuudenkodissaan? :(

Vierailija
13.06.2016 |

Miehellä on ollut tässä vuosien aikana pahojakin vihanhallintaongelmia (on ollut siis väkivaltainen fyysisesti ja henkisesti) ja jostain syystä hän saa aina kamalia raivareita käytyään lapsuudenkodissaan. Esim. keväällä hän paiskasi mut kaaressa siten, että sain kamalia mustelmia ja ehdin säikähtää, että luitakin olisi mennyt poikki. Sittemmin melkein erosin ja mies lupasi lopettaa fyysisen väkivallan (hän ei ollut vielä valmis lopettamaan suusanallista solvaamista riidan tullen).

Nyt mies oli ollut jo noin reilun kuukauden siten, ettei enää lyönyt, potkinut ja töninyt, kunnes hän meni viikonlopuksi lapsuudenkotiinsa. Eilen hän palasi ja eilisen ja tämän päivän saldona on ollut jo noin kymmenisen raivaria, tavaroiden paiskomista, kovaäänistä raivoamista jne. Töissään ja muiden ihmisten parissa hän on ihan normaali ja hän siis raivoaa ainoastaan minulle (poikkeuksena ehkä joskus liikenteessä raivoaa jollekin). Mikä voisi olla syynä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoa vielä: appivanhemmat yleensä vain nalkuttavat toisilleen ja en ole nähnyt mitään väkivaltaa siellä lukuunottamatta sitä, kun anoppi on joskus ruvennut tönimään ja repimään vaatteista appeani sekä pari kertaa jopa minua, mikä siis loukkasi minua suuresti ja en enää halua edes mennä sinne mieheni mukana (anoppi ihmettelee ja pitää minua outona siksi, kun en oikein halua enää mennä sinne, enkä oikein halua edes jutella puhelimessakaan hänen kanssaan). Anopilla on myös välillä todella väkivaltaisia juttuja.

Todellisuudessa kuulemma appi on mieheni lapsuudessa pahoinpidellyt anopin useita kertoja vakavasti. Heille siis moinen touhu on "normaalia", mutta tiettävästi siis siellä ei ole enää mitään tappelunujakoita mieheni käydessä siellä. Ärsyttää vain, kun mies menee pahasti takapakkia käytökseltään käytyään siellä.

Vierailija
2/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mitä porukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ärsyttää saada mieheltä turpaan? Ja on ollut jo kokonaisen kuukauden lyömättä? Välitätkö itsestäsi?

Vierailija
4/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lapsuus ja muistot nousevat pintaan, veikkaan.

Vierailija
5/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono lapsuus ja muistot nousevat pintaan, veikkaan.

Mies vieläpä ajoittain väittää, ettei edes väkivaltaa ole ollut ja toisinaan taas myöntää sen, mutta luulee, että sellaista on kaikilla muillakin ja että se on normaalia. Miehen pahimmat minua kohtaan suunnatut pahoinpitelyt ovat tapahtuneet juuri anoppilassa ja anoppi ja appi eivät sanoneet mitään muuta kuin että se on normaalia ja mun pitäisi vain reipastua ja että lääkärille ei saa missään nimessä mennä.

Anoppi alkoi jopa hysteerisesti haukkua mua hulluksi, jos menisin sellaisen pikku syyn takia lääkärille (aivotärähdys ja noin viikon kestänyt sietämätön päänsärky päähän osuneen nytkiniskun seurauksena). Sain vain virua takkahuoneen lattialla päivästä toiseen ja kuulla, kun mua pidettiin laiskana, kun lepäsin, kun se kipu oli aivn sietämätöntä ja särkylääkkeetkään eivät auttaneet tarpeeksi.

Nykyään tosiaan anoppi ihmettelee, kun en halua enää mennä sinne. Lisäksi anoppi on perusnegatiivinen ja haukkuu muita selän takana ja lyttää muiden harrastuksia ja työtä, vaikka itse on pitkäaikaistyötön ja käyttää kaiken vapaa-aikansa television katseluun. Tuntuu kyllä ihanalta nähdä omia sukulaisia, sillä he ovat onneksi aivan toista maata.

Vierailija
6/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä itsekään mikään penaalin terävin kynä ole, kun annat kohdella itseäsi noin. Toivon sydämen pohjasta ettei teillä ole lapsia tai paremminkin että koko aloitus on provo. Parisuhdeväkivaltaa toki tapahtuu, mutta et kyllä ihan kuulosta sellaisen kohteelta. Jos tämä nyt sattuisi olemaan totta, niin ukko terapiaan ja ap kieltäytyy olemaan nyrkkeilysäkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä itsekään mikään penaalin terävin kynä ole, kun annat kohdella itseäsi noin. Toivon sydämen pohjasta ettei teillä ole lapsia tai paremminkin että koko aloitus on provo. Parisuhdeväkivaltaa toki tapahtuu, mutta et kyllä ihan kuulosta sellaisen kohteelta. Jos tämä nyt sattuisi olemaan totta, niin ukko terapiaan ja ap kieltäytyy olemaan nyrkkeilysäkkinä.

Olen ehdottanut miehelle terapiaa, mutta kuulemma mä olen syy siihen, että mies on väkivaltainen, ts. hänen on "pakko" lyödä jne. Aluksi en sietänyt väkivaltaa lainkaan ja mm. erosin exästäni juuri sen vuoksi, kun exä rupesi ensimmäisen kerran lyömään noin puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Mieheni ei lyönyt noin ensimmäisiin vuoteen muuten paitsi "leikillään", mitä tuolloin oudoksuin. Se väkivalta alkoi melkein varkain ja vähitellen. En olisi ikinä kuvitellut päätyväni hänen kaltaisensa kanssa yhteen, sillä hän osasi aluksi skarpata hyvin.

Vierailija
8/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en tavannut hänen vanhempiaankaan kuin vasta noin puolentoista vuoden seurustelun jälkeen. Ja hekin osasivat aluksi skarpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hakkaavan miehen kanssa?

Lähde, jätä, lähde.

Vierailija
10/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Ei kukaan oikeesti ole tollasessa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan