Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ennen kokenu tämmöstä ahistusta

Vierailija
13.06.2016 |

Siis joo, mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko mut ikinä ei oo käyny näin:

Äsken siis olin koiran kanssa ulkona, ja ensimmäinen tuttu käveli vastaan. Ei olla missään erikoisissa väleissä, joten ei moikattu tms. Sitten meni ehkä pari minuuttia, niin kolme tuttua oli viettämässä iltaa eräässä paikassa, mistä minun piti mennä koiran kanssa kotiin. En kehdannut kulkea siitä välistä, joten käännyin ja menin toista reittiä. Takasin mennessä tuli taas tuttu vastaan. Jokapuolella oli tuttuja, ja en päässyt siis mistään menemään. Sitten kun pääsin kotiin, jalat vaan tärisi ja aloin itkemään.

Pointti oli siis se, että mitä hittoa mä teen tän sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa ja jonkinnäkösen ahdistushäiriönkin kanssa? Kaikki asiat ahdistaa ja tuo koiran kanssa käveleminen on yhtä helvettiä kun kokoajan mietin että ei kai jossain oo tuttuja.

Joo, tää oli tämmönen avautuminen vaan. Kirjotin puhelimella, että virheitä varmaan löytyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :(

Vierailija
2/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä ongelmalta.

En kyllä ossaa auttaa:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on välillä parempi, rohkeampi olo, niin koita moikata tai puhua jotain, silloin pikku hiljaa huomaa ettei siihen kuole ja helpottaa jatkossakin sitä.

Vierailija
4/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa niin helpottaa.

Vierailija
5/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele tuo olo klo 7-16.30 eli työmatkat ja työpäivä. Kotiin kun vihdoin pääset turvaan et jaksa muuta kuin maata js itkeä.

Vierailija
6/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kissa niin helpottaa.

Onneksi on jo kissa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku rauhoittava lääkitys mahdollinen ? Ettei olis niin ahdistava olo ja pystyisit rentoutumaan vähän.

Vierailija
8/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku rauhoittava lääkitys mahdollinen ? Ettei olis niin ahdistava olo ja pystyisit rentoutumaan vähän.

Toi tosiaan vois ehkä toimiakin

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi