Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työpaikkani miehet tuntuvat olevan minua kohtaan vihamielisiä?

Vierailija
11.06.2016 |

Jos juttelen heille ihan fiksusti/asiallisesti niin heidän pitää aina olla kanssani eri mieltä ja vaikuttavat muutenkin ylimielisiltä eivätkä katso silmiin. Minä katson ihmisiä silmiin jos he puhuvat minulle. Toki hetkeksi voi katsoa muualle, se on täysin normaalia ja luontevaa, mutta nämä miehet eivät katso silmiin ollenkaan.

Osaatteko sanoa mistä tällainen käytös yleensä johtuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejäkö ne katsoo? Pue päällesi.

Vierailija
2/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviääkö sinusta jotain ilkeitä juoruja? Oletko kusipään maineessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua miljoonasta asiasta. Olisiko mahdollista että vain jättäisit juttelemasta heidän kanssaan?

Vierailija
4/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua miljoonasta asiasta. Olisiko mahdollista että vain jättäisit juttelemasta heidän kanssaan?

Juttelen heille vain työhön liittyvistä asioista. En kysele heidän yksityiselämäänsä koskevista asioista ollenkaan. Jutteluni on siis asiallista enkä ole mikään ahdistelijatyyppi.

Ap

Vierailija
5/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisiä sinua kohtaan; sinua ei tarvitse noteerata. Älä ainakaan ole anteeksipyytävä, tai ylinöyrä

Vierailija
6/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua miljoonasta asiasta. Olisiko mahdollista että vain jättäisit juttelemasta heidän kanssaan?

Juttelen heille vain työhön liittyvistä asioista. En kysele heidän yksityiselämäänsä koskevista asioista ollenkaan. Jutteluni on siis asiallista enkä ole mikään ahdistelijatyyppi.

Ap

Ehkä he ovat epäkompetentteja ja kokevat työasioista juttelemisen kiusalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niin kaunis, että heitä pelottaa. 

Vierailija
8/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian pätevä. Suomalaisiehiä ärsyttää naiset, jotka tietää asioista ja on oppineita. Parempi esittää vähän tyhmää, niin sopii joukkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leviääkö sinusta jotain ilkeitä juoruja? Oletko kusipään maineessa?

En keksi syytä miksi minusta kukaan levittäisi ilkeitä juoruja, ei kukaan edes tiedä elämästäni mitään, kun en ole siitä puhunut enkä näe tarvetta puhuakaan. Olen siis asiallinen ja keskityn olennaiseen eli työntekoon. Kuitenkin miesten käyttäytyminen minua kohtaan on jotenkin omituista. Jotkut ovat ihan mukavia joskus mutta silmiin eivät siltikään katso. Se ihmetyttää.

Ap

Vierailija
10/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilaat omaa miesvihaasi miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevaikeuksia ehkä? Onkos jokin kovin tekninen ala?

Vierailija
12/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan joku vihervasuri maailmanhalaaja. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mistä yleensä kun minulla ei ole tuollaista ongelmaa koskaan ollut miesvaltaisissa paikoissa.

Yhden tapauksen tiedän, ja siinä oli kyse siitä, että esimies kohteli eriarvoisesti työntekijöitä, ja oli muutenkin esimerkillisen huono pomo. Tämä tyttö sai esimerkiksi ihan ikioman työhuoneen eri paikasta, miehillä oli vain yksi yhteinen "kahvihuone", vaikka muuten olivat olevinaan samanlaisia työntekijöitä. Olihan hän aika ihmeissään, mitä hän on tehnyt väärin kun häntä näin kohdellaan autuaan tietämättömänä työpaikan ongelmista.

Älä takerru suotta silmiinkatsomiseen. Se on vaan joillekin vaikeaa, johtuu ehkä huonosta kotikasvatuksesta, ujoudesta ja tiesmistä.

Vierailija
14/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi? Entä näiden miesten? Mulle kävi niin, että pari työkaveria alkoi suhtautumaan vihamielisesti, kun yliopistutkintoni tuli "ilmi". En ollut siitä työkavereille erikseen maininnut vaan huomasivat asian linkedinistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on aina tiukan asiallinen, niin ärsyttäähän se. Teet työtä ihmisten, et koneiden kanssa. Parin ystävällisen sanan vaihtaminen kollegoiden kanssa tehostaa työtä potenssin sata ja lisää myönteistä ilmapiiriä työpaikalla.