Missä se myrsky ja ukkonen on?
Kommentit (10)
Tyyntä on, edellä? Täällä piti sataa kahden pisaran verran tunti sitten, ei ole tullut pisaraakaan.
Ei tuule enä kovin pahasti. Yöllä satoi rankasti ja aamullakin vielä tuuli, nyt näkyy paljon sinistä taivasta ja aurinko paistaa välillä.
Täällä kaakossa ei myrskyä. Tuulee vähän ja tihkuttaa.
Mä en kans tajua. Läsin-Suomeen luvattiin oikein myräkkää, mutta Turkuunkin lupaa iltapäiväksi ja illaksi aurinkoista..
Helsingissä satoi ja ukkosti kunnolla heti aamusta 7.15 kun suuntasin töihin.
Nyt sataa vain vettä. Aiemmin aamulla oli ukkosta ja sähköt poikki. Puhelut katkeili myös koko ajan klo 08-09 välillä.
Espoo
Meillä Turussa tuli aamuneljän aikoihin muutama salama ja jyrähdys, sekä jokunen tippa vettä. Normisetti.
kuudelta ukkosti ja salamoi täällä salon suunnalla.nyt on harmaaata ja tuulista
Ei. Puiden lehdet heiluvat hieman, maa on märkä ja taivas on harmaa.