Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää on naisten ketselemisessa?

Vierailija
26.05.2016 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/2572334/miten_suojella_tytarta_kaikkialt…

Yleensä ainakin tällä palstalla nuorten naisten/tyttöjen katselemista pidetään inhottavana ja tuomittavana asiana. Tuo ketju on hyvä esimerkki.
Miksi?
Kaikenlainen ahdistelu on ehdottomasti tuomittavaa, mutta miten KATSOMINEN liittyy tähän?
Naiset, kun joku mies tuijottaa takapuoltanne julkisissa kulkuvälineissä, niin menetättekö turvallisuudentunteenne? Ahdistaako teitä? Koetteko koskemattomuutenne loukatuksi? Koetteko että teitä ei kunnioiteta? Pitääkö teidän mennä puhumaan psykologille jotta itsetuntonne ei romahtaisi?
Oletetaan että henkilö ei halua häntä katseltavan. Jos hän menee ruuhkabussiin, pitäisikö silloin kaikkien katsoa poispäin?

Jos näen jossain naishenkilön, jonka ulkonäkö on mieleeni, niin kyllä katson useammankin kerran. En todellakaan suunnittele raiskaavani häntä seuraavan kulman takana. Eikä se tarkoita, että en kunnioittaisi häntä. Arvostan ja kunnioitan häntä niinkuin ketä tahansa muutakin ihmistä.
Katson vain, koska pidän näkemästäni. Teenkö väärin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Enkä myöskään kokisi oloani hyväksi jos joku vaan kyylää kokoajan, oli se sitten oerse naama tai tissit.

Vierailija
2/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei häritse niinkään suomalaisten miesten tuijotus/ katseet, mutta ulkomaalaisten kyllä ahdistaa. Ja vanhojen ukkojen tuijotus on niin ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä alapeukutukset kertovat taas miesvastaisten feminatsien olevan hereillä...

Vierailija
4/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso miehiä silmiin kun kuljen julkisilla paikoilla, joten en onneksi tiedä katsovatko miehet minua vai eivät.

Vierailija
5/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa niljakkaat kyttäävät ukot.

Vierailija
6/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutaa naiset/tytöt niin että että teitä ei tulisi mieleen vilkaistakaan... sillähän siitä pääsette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Vierailija
8/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Enkä myöskään kokisi oloani hyväksi jos joku vaan kyylää kokoajan, oli se sitten oerse naama tai tissit.

No haluaisitko että tuijotus siirrettäisiin seksuaalisen väkivallan piiriin ja kriminalisoitaisiin?

Jos katsot henkilöä yli kaksi sekuntia yhteen menoon niin ehdonalaista? Jatkuvasta tuijotuksesta kuusi kuukautta ehdotonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Ja tämäkö on sitä ulkonäköpaineiden vastaisuutta?

Vierailija
10/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa kuin aloittaja, ja olen itse nainen. Miksi ei saisi katsoa. Minäkin katselen miehiä, miksi en saisi. Tietenkin joku raja tuossa, ei nyt tarvitse tuijottaa vaan sopivasti voi vilkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Enkä myöskään kokisi oloani hyväksi jos joku vaan kyylää kokoajan, oli se sitten oerse naama tai tissit.

No haluaisitko että tuijotus siirrettäisiin seksuaalisen väkivallan piiriin ja kriminalisoitaisiin?

Jos katsot henkilöä yli kaksi sekuntia yhteen menoon niin ehdonalaista? Jatkuvasta tuijotuksesta kuusi kuukautta ehdotonta?

No tuo ratkaisisikin pulman.

Oikeuden pöytäkirjassa lukee: "Tuomittu naishenkilön intiimalueisiin kohdistuvasta katseesta kolmen kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen".

Ei kun vaan soittaan talebaneille.

Vierailija
12/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Sitten perustelut kiitos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhottaa semmoset ukot mitkä kyylää esim jossain rannalla. Ei voi nauttia kesästä kun tulee inhottava olo ei tee mieli mennä rannalle enää. 

Vierailija
14/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Sitten perustelut kiitos?

Niitä on turha tältä palstalta hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maahanmuuttajien tekemä tuijotus on ällöttävää.

2. kaikenmaailman juoppojen tuijottaminen on ällättävää.

3. Aikuisten miesten varhaisteinien tuijottelu on ällöttävää.

- Komea alfa saa tuijotella paitsi ei noita teinejä eli lapsia.

Vierailija
16/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on nyt liikkeellä joku luultavasti miehensä raiskaamaksi joutunut moralisti, joka tehtailee tuollaisia teinityttöjen uhriketjuja. Turha provosoitua.

Vierailija
17/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vilkuilla saa mutta sellainen intiimi tuijotus ei ole okei. Jossain julkisessa kulkuvälineessä vielä vähän eri, kun siellä ollaan vain vähän aikaa. Lisäksi mistäkö minä tiedän jos joku tuijottaa persettäni takaa. Jossain rannalla eri asia kun siellä ollaan muutenkin epävarmempana vähemmissä vaatteissa ja usein koko päivä.

Vierailija
18/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet. Oot nolo jos kyttäämällä kyttäät persettä.

Enkä myöskään kokisi oloani hyväksi jos joku vaan kyylää kokoajan, oli se sitten oerse naama tai tissit.

Vallankin kun on itse nainen....yäk.

Vierailija
19/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat tuijottaa, jos olet nuori, komea ja atleettinen. Jos olet jotain muuta, olet ällöttävä kyylä, enkä halua tuntea katsettasi minussa.

Miten katseen tuntee? Pistääkö se selkään vain tuntuuko se niskakipuna vai minä?

Esim. nuo Irakilaismiehet ovat muuten ovat aika atleettisia,vahvahiuksisia,hyväkuntoisia ja monet heistä vielä aivan nuorukaisiakin.

He siis täyttävät kaikki ne kriteerit,joilla sinua saa oikein tuijottamalla alkaa  päätyökseen tuijottaa ? 

Näinkö se siis oli ?

Vierailija
20/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Maahanmuuttajien tekemä tuijotus on ällöttävää.

2. kaikenmaailman juoppojen tuijottaminen on ällättävää.

3. Aikuisten miesten varhaisteinien tuijottelu on ällöttävää.

- Komea alfa saa tuijotella paitsi ei noita teinejä eli lapsia.

Jäi kirjoittamatta, että minua ei kyllä tuijotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä