En kestä miehen exää.
Miten se kehtaa soitella miehelle koko ajan? Kysyy missä on ja mies vastaa että mun kanssa, niin jatkaa vaan juttuaan. Tai kun mies sanoo että ollaan meillä niin pyytää miestä hänen luokse käymään kun on niin tylsää. Että mies siis lähtisi exänsä luo kun on viettämässä aikaa naisensa kanssa. Ei vaan mene mun jakeluun, miten joku kehtaa.
Kommentit (19)
Miksi he pitävät yhteyttä? Etkö sä osaa sanoa miehelles että häiritsee?
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja, kumpi olikaan tyhmempi toistaan?
Siksi se kehtaa kun miehesi antaa sen noin tehdä. Aika läheisiltä vaikuttaa välit noin niinkuin ex-puolisoiksi...
Sen exän ei tarvi ymmärtää lopettaa puhelua jos sä olet miehen kanssa. Sun miehesi kyllä pitäisi ymmärtää se tehdä..
No miksi mies vastaa, jos ei halua. Tai sitten haluaa keskustella exänsä kanssa ja asia häiritsee vain sinua. En edes kertoisi exälle missä olen, kun asia ei hänelle kuulu..
Katsos, kun sillä naisella ei ole mitää velvollisuuksia sinua kohtaan niin hän saa soitella miehelle ihan vapaasti, jos mies sen hyväksyy. Jos mies ei hyväksy niin hän ottaa tilanteesta myös vastuuta.
Perkele jos exä soittelee viikonloppuna, eikä anna meidän olla rauhassa. Ap
Eikö tämä ole ongelma, joka sinun pitäisi ratkaista miehesi kanssa?
Nää nyksät on hauskoja, jotka käy raivoamassa eksälle siitä, että nyksän parisuhde voi huonosti. Eivätkä edes tajua miten noloa se on, ettei itse tajua missä vika on. Juuri lähipiirissä on sellaista ja ei voi kuin huokaista ja hymyillä.
Sama. Ja mieskin soittelee eksälleen ja käy kylässä sil aikaa kun oon töissä. Ja aina auttaa kun se äxä tarttee apua. On vaan hyväksyttävä koska en halua olla jäkättävä akka.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja mieskin soittelee eksälleen ja käy kylässä sil aikaa kun oon töissä. Ja aina auttaa kun se äxä tarttee apua. On vaan hyväksyttävä koska en halua olla jäkättävä akka.
Niin aivan sama juttu. En halua nalkuttaa. Ja exä "tarvitsee" miestä kaikessa. Mieskin jo ärsyyntynyt ja nykyään jättää vastaamattakin. Exä vaan meni liian pitkälle. Nyt mies ei haluaisi olla tekemisissä, koska exä ei jättänyt hetkeksikään rauhaan. Nyt on ollut rauha muutaman päivän. Ap
Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap
Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Pamahdit paksuksi luullen, että exä jättää sitten miehesi rauhaan :D? Näin tuskin tulee käymään mutta jotain ihan muuta voi vielä tapahtua, kun raskaus etenee...
Vierailija kirjoitti:
Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap
Kauan olette siis ollut yhdessä?
Toi sun miehes käytös ei ole normaalia. Miks se vastailee ja kyläilee exällään? Mikä teidän kaikkien ikä on? Oliko miehelläs lapsia? Kuulostatte parikymppisiltä.
Vaikee uskoo, että sitä vanhemmat käyttäytyisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap
Kauan olette siis ollut yhdessä?
Toi sun miehes käytös ei ole normaalia. Miks se vastailee ja kyläilee exällään? Mikä teidän kaikkien ikä on? Oliko miehelläs lapsia? Kuulostatte parikymppisiltä.
Vaikee uskoo, että sitä vanhemmat käyttäytyisi noin.
Yhdessä ollaan oltu vähän yli vuosi. On huolissaan exästään. Meni jotenkin sekaisin eron jälkeen. Haluaa olla ystävällinen. Olemme 25-32-vuotiaita. Ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap
Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Pamahdit paksuksi luullen, että exä jättää sitten miehesi rauhaan :D? Näin tuskin tulee käymään mutta jotain ihan muuta voi vielä tapahtua, kun raskaus etenee...
Suunniteltu raskaus. Mies tätä ensin halusi. Ja itse olin sitä mieltä että on liian aikaista. Sulattelin asiaa puoli vuotta. Tulinkin odotettua aiemmin raskaaksi eli ekasta kierrosta. Ap
ok