Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa mikä leffa? Poika asuu salaa aseman kellotornissa
23.05.2016 |
...ja muistaakseni juttuun liittyi jotenkin vanhat elokuvat/sirkus myös.
Oli taianomainen, ihana leffa, ja tahtoisin katsoa uudelleen :)
Kommentit (16)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun ei kukaan vielä vastannut niin kerron sen sinulle, ap: Hugo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerran lainattiin se pojan kanssa kun suositeltiin. Oli kyllä tylsääkin tylsempi.
Täällä av-mammojen tietotoimistossa tiedetään kaikki maailman asiat, sekä menneet, että tulevat.
xD
terv: haarakonttorin av-mammat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei mahtavaa! Oon joskus miettinyt tätä elokuvaa ja nyt sen nimi selvisi sattumalta. Av, kumarran sinua \o/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska kukaan muu ei saa sanottua, niin se on HUGO!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Phantom of the Opera eli Oopperan kummitus
Hugo