Lue keskustelun säännöt.
mitä hyötyä siitä on että hallitus kituuttaa hallituskauden loppuun
23.06.2026 |
Toiminta ei herätä kansassa luottamiusta ja näytöt ovat muutenkin heikot. Kaikkien etu olisi, että Petteri pistäisi pillit pussiin ja lähdettäisiin kohti vaaleja ja toimitakykyistä sinipuna -hallitusta
Kommentit (2)
Jos joku vihjaiseekin että Kokoomus on seuraavassa hallituksessa, niin ääneni menee demareiden sijaan vassareille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hillotolppia ei jätetä!! T. Petteri, Riikka, Anders ja Sari