Lue keskustelun säännöt.
mitä me syötäisiin tänään?
21.05.2016 |
Pitäisi saada joku helppo, kevyt ja nopea safkaa.
Kommentit (2)
Meillä on tänään lounaaksi chili con carnea ja illalla syömme pitkästä aikaa nakkikeittoa :D Ehdottaisin sinulle kanawokkia koska se on hyvää, helppoa, kevyttä ja valmistuu nopeasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me syötiin chili con carnea. Illalla syödään pizzaa. Huomenna ankan rintafileitä ja illalla jotain puuroa tms