Lue keskustelun säännöt.
Sara Ramirez jättää greyn anatomian
21.05.2016 |
Eli Callie päättääkin lähteä sarjasta new yorkiin. Harmi. Callie oli Yksi suosikki hahmoistani ja toivoin Calzonan paluuta.
Kommentit (2)
Minäkään en pitänyt erityisesti Calliesta, mutta Penny taas oli mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Mutta ei ole Arizonan voittanutta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulin myös asiasta. Callie oli kyllä alkukausina viehättävä persoona, mutta nyt varsinkin tässä kaudessa ärsyttävä ja itsekäs. Ja pokas ruman muijan. Arizona on seksikäs ja miellyttää heteronaisenkin silmää.