Lue keskustelun säännöt.
Anteeksi kun en kykene ymmärtämään
30.05.2007 |
mitä se kenellekään kuuluu miten kauan lastani imetän? Miksi minun pitäisi perustella päivänselvää asiaa kenellekään tai puolustella?
Se miten kauan lastani imetän on vain ja ainoastaan minun sekä lapseni (ja perheeni) asia. Samalla tavalla kuin muutkin asiat (hellyys, rakkaudenosoitukset, hellittelynimet yms.) välillämme.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta voihan täällä joskus huvikseen peistä heilutella...