ehottakaa mitä ostan kaupasta! :D
Kommentit (10)
nolona kyselen et miten toi oliiviöljy eroaa tavallisesta? :O
Tee paistettuja tomaatteja. Oliiviöljyä, valkosipulia ja pippuria ja suolaa. Paista hetki molemmilta puolilta.
Syödään hyvän vaalean leivän kanssa. Yam.
[/quote]
Tavallinen ruokaöljy on puristettu taviksista ja maistuu sen mukaiselle. (rypsi, auringonkukka jne)
Paketti hunajamarinoituja kirjolohisuikaleita, tuoreita herkkusieniä, ruokakermaa. Teet niistä kastikkeen ja tarjoilet pinaattituorepastan kanssa. Nam, meidän perheen nopea suosikki...
voiko sitä käyttää jos tekee muutakin ruokaa?
oletko miettinyt keittokirjan lukemista?
Lollo rossoa, kuorittua kurkkua, mozzarellaa, kuviopastaa, kalaa..
Vierailija:
oletko miettinyt keittokirjan lukemista?
uusi perunoita, kalaa (lohta tai siikaa), kevyt kermaviilikastike, vihersalaatti. Jälkiruoaksi mansikoita tai mansikkakakkua jäätelön kanssa.
Itse pääsen valmiiseen pöytään - ihanaa! :)
Tee paistettuja tomaatteja. Oliiviöljyä, valkosipulia ja pippuria ja suolaa. Paista hetki molemmilta puolilta.
Syödään hyvän vaalean leivän kanssa. Yam.