Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kavereista on vain "haittaa". miten katkaista välit?

Vierailija
10.05.2016 |

Eli muutaman kaverin seura on sellaista, että he vaan valittavat ja "vaativat", mutta heistä ei saa mitään positiivista enää. He tuovat vaan stressiä ja negatiivisuutta elämään.
Miten katkaisen välit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, ettet näe teillä enää riittävästi yhteistä jotta yhteydenpitoa kannattaisi jatkaa. Tuollaiset negatiiviset valittajat, samoin kuin ne jotka selostavat aina vaan omia kuulumisiaan, ovat hirveitä energiasyöppöjä. Turha niihin on kuluttaa aikaansa.

Vierailija
2/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala huomaamatta inhorealistisen piikikkääksi. Kasvatat kylmän rauhallisesti piikittelyn terää..kunnes olet käyttökelvoton tahdottomana korvana. Ja sitten edessäsi on vapaus ja oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi enempää selitellä jos ei mitään yhteistä mukavaa ole? Antaa vain kaveruuden hiljalleen hiipua. Kenenkään mieltä on turha pahoittaa jollakin hyvin tökeröllä selityksellä, vaikka heistä ehkä ystäväksi enää olisikaan. Tosi maailmassa kun tuollaiset ekan ehdottamat fraasit kuulostavat niin typeriltä, että ne eivät sovi kenenkään suuhun. En myöskään polttaisi ikinä siltoja takanani jos ei kerran ole pakko, tulevasta kun ei koskaan voi tietää. Niinpä hiljainen hiipuminen ja yhteisen ajan vähittäinen loppuminen ajaa saman asian kaikille parhaiten. Minkä ikäisiä olette ap?

Vierailija
4/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala huomaamatta inhorealistisen piikikkääksi. Kasvatat kylmän rauhallisesti piikittelyn terää..kunnes olet käyttökelvoton tahdottomana korvana. Ja sitten edessäsi on vapaus ja oma elämä.

Tämän ehdotuksen oli kirjoittanut varmaan joku 12 vuotias?

Vierailija
5/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi enempää selitellä jos ei mitään yhteistä mukavaa ole? Antaa vain kaveruuden hiljalleen hiipua. Kenenkään mieltä on turha pahoittaa jollakin hyvin tökeröllä selityksellä, vaikka heistä ehkä ystäväksi enää olisikaan. Tosi maailmassa kun tuollaiset ekan ehdottamat fraasit kuulostavat niin typeriltä, että ne eivät sovi kenenkään suuhun. En myöskään polttaisi ikinä siltoja takanani jos ei kerran ole pakko, tulevasta kun ei koskaan voi tietää. Niinpä hiljainen hiipuminen ja yhteisen ajan vähittäinen loppuminen ajaa saman asian kaikille parhaiten. Minkä ikäisiä olette ap?

Kaveri saattaa kysyä syytä suhteen hiipumiselle ja kyllä silloin on mielestäni hyvä olla rehellinen, eikä selitellä jotain joutavia vain siksi, ettei pysty asiaa kohtaamaan. Mutta hiivuttamista voi aluksi kyllä yrittää :)

Vierailija
6/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään siltoja polttaisi . Vähennät yhteydenpitoa ja toteat että olet vain niin epäsososiaalinen ja työ/opiskelu/lapset vie kaiken ajan, siksi et ehdi nyt näkemään. Rumasti en sanoisi, koska itselleni tulisi siitä vuosiksi paha mieli. Enkä halua pahoittaa muidenkaan mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kokonaan yhteydenpidon. Hyvin helppoa. Vikan oharin teki ja mä kun olin surullinen, mies kysyi miksi katsot tota.

Itse en sen jälkeen pitänyt mitään yhteyttä ja sama jatkui siinä suunnassa.

Miksi pitää selitellä ?

Jos soittaa, älä vastaa. Helppoa.

Vierailija
8/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut molemmilla puolilla tuota tilannetta. Kannatan sitä, että annat yhteydenpidon hiipua. Mikäli toinen jatkaa sinnikkäästi siitä huolimatta, niin siinä tapauksessa sanoisin, että nyt on itselläkin sellainen vaihe, ettet voi keskittyä häntä tukemaan.

Sekään ei ole oikein, että jonkun ihmisen kanssa yhteydenpito muuttuu ahdistavaksi ja stressaavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi