Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka laihiksella?

Vierailija
05.06.2007 |

Olin 2 viikkoa vichy-dieetillä ja nyt aloitin Cambridge-vlcd-kuurin. Onneksi tulokset näkee, muuten ei jaksaisi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa ollut ja kolme kiloa lähtenyt. Syön n. 1500 kcal päivässä ja käyn kävelylenkillä päivittäin.

Vierailija
2/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olin 2 viikkoa vichy-dieetillä ja nyt aloitin Cambridge-vlcd-kuurin. Onneksi tulokset näkee, muuten ei jaksaisi!

Mä olen laskenut PV pisteitä sekä joinain päivinä ollut lähes syömättä, vain juonut. Yhtenä päivässä viikossa olen pitänyt herkkupäivää. Paino pudonnut n.1,3kg viikossa nyt kolmen viikon ajan.

Samalla tyylillä laihdutin vuosi sitten 10 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion laitoin uusiksi ja samoin liikunnan. Liikuntaa 3-4krt sali/jumppa per viikko. Ruokavaliosta kaikki turhat hiilarit karsittu veks, tärkeät edelleen siellä. Olo paranee koko ajan---

Vierailija
4/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt nesteitä ja niitä en halua takaisin!

Vierailija
5/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes lihavan näköistä. Että turha niiden lähtemisestä on iloita. Laihduttakaa nyt jollain järkevällä tavalla ihmiset, ei noista vichy-dieeteistä mitään pitkäaikaista iloa ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi