Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan eronnut vain sen takia että haluaisi olla sinkku?

Vierailija
05.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se että haluaa olla sinkku, ole loppujen lopuksi ainoa syy erolle?

Vierailija
2/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan isossa ok talossa lähiossä - se tulee kalliiksi



mielummin asuisin lähempänä kaupunkia kerrostalossa

mieheni ei pienessä eikä kerrostalossa viihdy



haluan pienen auton - olen kyllästynyt näihin hirvittäviin farmareihin. Se on mieheni unelma auto



olen kyllästynyt laittamaan ruokaa. Haluaisin syodä valmisteita ja käydä ravintoloissa. Miehen takia ja säästävyyden takia on laitettava alusta asti ateria



haluan matkustaa ja pitää hauskaa

mies valittaa jos en edes viikonloppua jaksa kotona olla.



haluaisin myos useammin kutsua vieraita. haluaisin että olisi omaa aikaa. haluaisin että joku ei ole heti valittamatta jos koti ei ole puti puhdas.



ja en kestä maata mieheni kanssa enään



haluan voida tehdä omat päätokset rahankäytostä ja autonostosta jne.



viimeksi tuli kauhea riita autosta. se pitää uusia kun on jo niin vanha ja minä en farmaria huoli. maksanhan minä siitä autosta kuitenkin itse ainakin suuren osan joten minulla on sanomista asiaan.



niinhän?





-- ap





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa pintapuoliset ajatukset, jos asunto ja auto ratkaisevat...ehkä koet, että miehesi määräilee sinua liiaksi?