Lue keskustelun säännöt.
En tosiaankaan jaksa katsoa mitän friikkishowta
29.05.2007 |
Minua ei paljon nappaa, jos joku häiriintynyt ihminen haluaa imettää vaikka aikuisia lapsia. Välillä ihmetyttää, että miten nuo 4d:t on niin suosittuja kun niistä joka kerta puhutaan niin paljon.
Kommentit (3)
niinkuin seiskan lukijat sivistävät itseään kaikilla juoruilla????!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta herjat av:stä kyllä osui ja upposi :)
*ap*
Sivistyneet ihmiset imevät tietoa itseensä.