Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voi ottaa päähän!!!

Vierailija
13.06.2007 |

Eikö täs maas kuljetusalalla oo mitää järkee yhessäkää firmassa??

Miehelle on merkitty työvuorolistaan 9 työvuoroo 2 viikolle. No, sillä logiikalla työvuorot ois max 9h, siitä tulis 80h mut katin kontit, nytkin on tän viikon ollu joka pvä 11-12h töis. Tänäänki 11h eikä vieläkään näy!

Kivoja päiviä, muksut ei nää isäänsä koko päivänä, ja viä hauskemmaks menee ku ite meen elokuun alus töihin, eipä ehitä si työpäivinä näkeen varmaan ollenkaan. Toinen vie muksut tarhaan ja toinen hakee...

Hitto et oon pahalla päällä! Vähän aikaa sit vaihto viä firmaa et ois tilanne muuttunu mut SAMAA PAS...A edelleen, prkl!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä sama tilanne. Just päivällä mies soitti töistä et ens viikoksi on laitettu vuoro maanantaista torstaille, eli ei siis nähdä melkein neljään päivään. Hyvähän se on kun rahaa tienaa mut olis se kiva välillä miestä/isää nähdäkkin. Ens tammikuus olis mun tarkotus mennä töihin mut kattoo ny...

Vierailija
2/2 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, rekkisten elämä ja niiden perheiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän