Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt on vasta tiistai, ja olen aivan päissäni....
Kommentit (7)
Mäkin lievästi hiprakassa, mutta huomenna ja ylihuomenna onkin vapaata :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No kohta se on vappu kuitenkin. :D
totta:D
Jaa, töihin menet. Meinasin kirjoittaa, että työttömällä jokainen päivä voi olla perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, töihin menet. Meinasin kirjoittaa, että työttömällä jokainen päivä voi olla perjantai.
Ja näemmä kirjoitinkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin olen, mutta ei se tarkoita ettei huomenna olisi työkunnossa. Tiistai ja räntäsade. Hieno ilta juoda punaviiniä.
Alue: Aihe vapaa
No, lopeta juominen nyt mene suihkuun ja sitten nukkumaanZ
Muista laittaa herätyskello soimaan