Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muilla sama? Näytän rumalta, lihavalta ja huonoryhtiseltä sovituskopin peilissä, mutta kotona
26.04.2016 |
olen kivan näköinen. Onko kaupan peilit valmistettu eri tavalla?
Kommentit (4)
Myynnin kannaltahan niiden peilien pitäisi olla imartelevammat siellä kaupassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sovituskopin valot ainakin paljastavat jokaisen muhkuran, makkaran, ihon virheet ja selluliittin 😲 kotona on yleensä maltillisempi valo. Lisäksi sovituskopissa näkee itsensä eri kulmista usean peilin avulla. Raadollisia paikkoja :D
mulla just päinvastoin että sovituskopissa näytän hoikalta.. mut himassa näytän isommalta :o
Alue: Aihe vapaa
Joo myynnin kannalt hyvä et ihmiset näyttää ihan hirveältä siellä.