Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tääkin, kun täytyy lahjoa itsensä lukemaan. Muita pääsykokeiden kanssa painivia?

Vierailija
29.05.2007 |

Mulla viiraa jo päässä, eihän tästä mitään tule.. Olenkin siirtynyt " lue kappale X, ole hetken aikaa netissä" -linjalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan viikon päästä koe. Olen järjestänyt niin, ettei viikonloppuna ole mitään tekemistä, sen käytän viime hetken preppaukseen eli luen kirjan vielä kerran läpi. Teen töitä saman asian parin, mitä haen opiskelemaan, en ole mitenkään erityisen paniikissa.

Vierailija
2/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä enää auta.. :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos vertaa sieltä ulos pääsemiseen. Ainakaan valmiina. Täällä yksi joka lukee tenttiin ja kirjoittaa gradua koko kesän, ja vielä sen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi