Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö lopetettu viimeisitkin tv:n päiväsarjat.. Tossun alla, Sisko ja sen sisko yms...

Vierailija
29.05.2007 |

Tulivat sopivasti lapsen päiväuniaikaan ja niitä tuli kahvikupposen kanssa koomassa seurailtua. Nyt vain ja ainoastaan niitä saaaaaaaakelin kännypelejä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi