Nykynuoret kulostavat niin typeriltä
Siis legit mä löydän viel miehen joka provaidaa mulle legit sitä legit tätä legit legit ja legit.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Veli, ota chillisti
Tarkoitit varmaan bro.
Legit on uusi vttu. Nuoriso viljelee sitä joka toisena sanana. Ennen viljeltiin vanhaa kunnon vttua.
Omaan vakisanavarastooni kuuluu mm. legit, vaikka olen "jo" 30. :D
Kun ei heidän puheestaan oikein saa selvää, enkä tiedä, kuinka he ymmärtävät edes toisiaan. Taas oli bussissa kaksi teinipoikaa, jotka kyllä kaiketi puhuivat suomea, mutta ääntäminen oli outoa suhinaa ja kirskunaa. Jotenkin vain sekalaisia sanoja ilman lauseita. Kuulosti kummalliselta, eikä ollut ensimmäinen kerta, kun kuulin vastaavanlaista puhetyyliä.
Minä taas puolestani tunnen itseni välillä hieman tyhmäksi, kun en aina täysin ymmärrä oman nuoreni ja hän ystäviensä keskustelunaiheita. Kvanttifysiikka, tms. ei vain mene minulla "jakeluun"...
Vierailija kirjoitti:
En menisi leuhkimaan sillä, että 30-vuotias on jäänyt teinin tasolle.
Heillä on aivotoiminta vielä niin kehittymätöntä , toistensa kopioita. Malli otetaan toisiltaan , jos porukassa aikoo pysyä niin tehdään niinkuin muutkin. Heitä voi viedä niinkun pässiä narussa , eikä uskalla olla muuta vaikka haluaisikin. Sakin hivutus vallalla.
Bruh wallah mä vannon se oli hemosiistii!
Tuo ei sinänsä typerä vaan naisille aika lajityypillinen kullankaivaja. Kielenhallinta on tosin ala-arvoista, eteenkin jos on muka-täysikäinen ja kotimainen jolla tvåbgsfinska äidin- ja kotikielenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En leuhki, kunhan käytän sellaista kieltä, jota olen tottunut kuulemaan.
On se järkyttävää kuinka nopeasti kieli voidaan pilata. Olen itse 40 ja omassa nuoruudessani kukaan ei olisi kehdannut puhua noin, hänet olisi naurettu maan rakoon.
Stadin slangi on ärsyttävintä mitä tiedän. Asun Hesassa ja ei pää kestä tuota jokapäiväistä leijailukieltä.
Kohta varmaan tv-toimittajatkin omaksuvat tuon sanan (mitä se ikinä tarkoittakaan). Nyt jo käyttävät muun muassa sanaa solidi. Ainakin jääkiekkolähetyksissä kuulee. "Ihan solidi kakkoserä" tms.
Kun ei osata asioista keskustella, niin heitellään noita ilmaisuja osoittamaan että on edes jotenkin kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En leuhki, kunhan käytän sellaista kieltä, jota olen tottunut kuulemaan.
Vietät siis aikaa vain teinien kanssa? Ok.
Kuulostavat*