Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin " ylempiluokkainen" rouva

Vierailija
29.05.2007 |

viettää ihanaa kesäpäivää terassillaan. Sai sopivasti ylityövapaan. Varmasti se Ilmari olis myös nauttinut vaikka uima-altaassa pulikoinnista mutta EI, haetaan pvkodista vasta 16.30. Kun tekee lapset vasta yli 30v niin itsekkyydellä ei oo mitään rajaa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun tekee lapset vasta yli 30v niin itsekkyydellä ei oo mitään rajaa!

Vierailija
2/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunet kotiin nukkumaan??

Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kun herää päikkäreiltä ja ovat syöneet välipalan, pääsevät heti pulikoimaan! ap p.s ja itsekkäitä ovat äidit jotka vanhalla iällätekevät esikoisen, eivät ymmärrä, että lapsi ensin ja vasta sitten itse.

Vierailija
4/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät tuon perheen turvaverkoista ja muista. Sustako on todella aivan yli-itsekästä ja kohtuutonta jos äiti vaikka muutaman kerran vuodessa ottaa muutaman tunnin täysin omaa aikaa. Ilmari ei varmasti kärsi nyt tästä ydhestä kerrasta mitenkään, ehkä sillä on tarhassa jopa hauskempaa noi pari tuntia leikkiä kavereiden kanssa (ja ehkä sielläkin on uima-allas) kun katsoa äitiä ottamassa aurinkoa.

Aivan älytöntä, että äiti ei saisi olla erossa lapsestaan koskaan ellei se ole täydellisen välttämätön pakko. Ei ihmetytä että on masentuneita ja lapsiaan pahoinpiteleviä vanhempia jos vanhemmuus tarkoittaa sitä, että KOSKAAN ei saa ottaa omaa aikaa ilman että joku kyylä-naapuri on siitä huutelemassa kaikelle kansalle.

Minä olen kateellinen tuolle äidille.

Vierailija
5/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee, tihkua ja kun lapsi meni pari tuntia sitten ulos, oli 12 astetta lämmintä. Ja KYLMÄ tuuli.

Vierailija
6/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

p.s ja itsekkäitä ovat äidit jotka vanhalla iällätekevät esikoisen, eivät ymmärrä, että lapsi ensin ja vasta sitten itse.

Vierailija
7/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opiskelija ja tunnin päästä alkaa tämän kevään viimeinen tentti, koko vuoden olen tehnyt niin, että jos on haluttanut ja väsyttänyt tai muuten vain ollut kouluhommia, on mies vienyt lapsen perhepäivähoitajalle ja minä olen jäänyt KOKO päiväksi kotiin!!

Ajatella.. Mutta onpas sitä ollutkin sitten illalla energiaa.. Ja toisaalta sitten on pidetty lapsen kanssa vapaapäiviä yhdessä!

Ja tosiaankin minulla on hoitopaikka lapselle vielä ke ja to.. Torstaina lapsi menee vielä hoitoon vaikka minä olen kotona!!!

Yksinkertaisesti paljon parempi lapselle kun sillä on puuhaa ja tekemistä sielä kuin pyöriä äitin jaloissa kevätsiivouksen tiellä!? Tai sitten ihan vaan ottelen aurinkoa rauhassa takapihalla! Sittenpä sitä jaksaa lapsen kanssa touhuta kun on kotihommat tehty eikä tarvitse lapsen niitä tuossa tuijottaa kun teen!

Vierailija
8/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuossa tuulessa ainakin matot tuulettuu hyvin.

Vierailija
9/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ilman takkia tarkene olla.

Vierailija:

Tuulee, tihkua ja kun lapsi meni pari tuntia sitten ulos, oli 12 astetta lämmintä. Ja KYLMÄ tuuli.

Vierailija
10/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi hiostavaa, toivonkin että tulisi se ukkosmyrsky uudestaan, mutta eipä näy vielä ainakaan pilviä taivaalla:)

Vierailija
11/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on ihan biologinen tosiseikka. Olin itse aikanaan 2-kymppinen kahden pienen äiti ja jaksoin ihan hienosti. Nyt, kun seuraan mieheni veljen vaimoa, joka sai lapset 34- ja 36-vuotiaana, niin eipä meinaa jaksaa millään. Kaikki on niin raskasta ja naisen vanhemmat hoitavat pikkuisia jatkuvasti, kun äidillä ei ole omaa aikaa tarpeeksi.

Vierailija
12/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen opiskelija ja tunnin päästä alkaa tämän kevään viimeinen tentti, koko vuoden olen tehnyt niin, että jos on haluttanut ja väsyttänyt tai muuten vain ollut kouluhommia, on mies vienyt lapsen perhepäivähoitajalle ja minä olen jäänyt KOKO päiväksi kotiin!!

Ja tosiaankin minulla on hoitopaikka lapselle vielä ke ja to.. Torstaina lapsi menee vielä hoitoon vaikka minä olen kotona!!!

Olisit sinäkin tehnyt niin, että olisit opiskellut ennen lapsia, niin koko tätä keskustelua ei tarvisi edes käydä.

Vierailija
13/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaana sitä on juoksunsa juossut, bailaamisensa bailannut ja rakentanut itselleen hyvän aseman työelämässä sekä hankkinut varallisuuttakin. Niinpä sitä voi huoletta jäädä pitkälle hoitovapaalle.

Toisin kuin nämä nuoret vähän päältä 20-vuotiaat äidit, joilla ei ole varaa olla hoitovapaalla (elleivät sitten asu jossain korvessa, missä asumiseen ei mene kovinkaan suurta osaa tuloista) ja jotka vaan inisevät minimitukien riittämättömyydestä ja nollamaksuluokan poistamisesta.

Vierailija
14/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 17- 23v. On koulutus ,työ ja oma talo. Ja ihana mies. Mummo aikoja odotellessa miehen kanssa matkustelen ja vietän " itsekästä" elämää.

Vierailija
15/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tunnistitte itsenne? Totta puhuen äly ainakin on kasvanut sitten parikymppisestä.

Vierailija
16/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...se on ihan biologinen tosiseikka. Olin itse aikanaan 2-kymppinen kahden pienen äiti ja jaksoin ihan hienosti. Nyt, kun seuraan mieheni veljen vaimoa, joka sai lapset 34- ja 36-vuotiaana, niin eipä meinaa jaksaa millään. Kaikki on niin raskasta ja naisen vanhemmat hoitavat pikkuisia jatkuvasti, kun äidillä ei ole omaa aikaa tarpeeksi.

Oletteko te identtisiä kaksosia vai mistä ihmeestä päättelet, että tuo johtuu iästä?

Vierailija
17/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jollakin korsolaisella 25-vuotiaalla lähihoitajakoulunsa kesken jättäneellä superäidillä on tylsää. Wannabe-työtön mies rassaa mopoja kaverinsa kanssa Hakunilassa, eikä ole mitään muuta tehtävää, kuin vaklata " yläluokkaista" naapuria. 8-vuotias Juulia-Jasmin on jossain kavereitten kaa ja 7-vuotias Jami-Christian häröilee eikä keskity pleikkariinsa. Onneksi kaksivuotias Jennifer-Isabella nukkuu päikkäreitä enää vain vähän aikaa, ja sen jälkeen voikin keskittyä räyhäämään, kun " kakara on niin ärsyttävä ja se tekee hulluksi!"

Vierailija
18/18 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: tuskinpa olet niiiin kiinnostunut siitä naapurin Oskarista, että vain häntä ajatellen täällä möykkäisit... Taitaa kateus paistaa läpi eli harmittaako, ettet itse kehtaa/voi moista tehdä?

Minä ainakin myönnän, että olisin vastaavassa tilanteessa mennyt suoraan päiväkotiin ja hakenut meidän muksut kotiin, vaikka heillä olisikin ollut päiväunet kesken ja miljoona kivempaakin tapaa viettää iltapäivää kuin olla TAAS kotipihalla pulikoimassa ;) Eli en osaa ottaa näissä asioissa rennosti, enkä välttämättä tule ajatelleeksi aina ihan viimeisenpäälle sitä kokonaisuuttakaan...

Yksi ero meissä kuitenkin on: en silti osaa enkä halua tuomita muiden tekemisiä. Enkä etenkään luokitella heitä " yläluokkaisiksi" tai vaikka duunareiksi... onneksi. Silti myönnän, että tässäkin kehittymistä vielä riittää, koska tämä korsolaisvertaus nosti virneen naamalle ;)

Vierailija:

Taas jollakin korsolaisella 25-vuotiaalla lähihoitajakoulunsa kesken jättäneellä superäidillä on tylsää. Wannabe-työtön mies rassaa mopoja kaverinsa kanssa Hakunilassa, eikä ole mitään muuta tehtävää, kuin vaklata " yläluokkaista" naapuria. 8-vuotias Juulia-Jasmin on jossain kavereitten kaa ja 7-vuotias Jami-Christian häröilee eikä keskity pleikkariinsa. Onneksi kaksivuotias Jennifer-Isabella nukkuu päikkäreitä enää vain vähän aikaa, ja sen jälkeen voikin keskittyä räyhäämään, kun " kakara on niin ärsyttävä ja se tekee hulluksi!"