Lue keskustelun säännöt.
Mielestäni tota neulaskandaalia pitäisi poliisin tutkia nimikkeellä törkeän pahoinpitelyn yritys
Kommentit (3)
Kyl tästä nyt vähän paljon tulee sellanen tunne että jotain jätetään kertomatta.
Jos on ollu joku kokenut työntekijä asial niin missäköhän kehitysmaassa on kokemuksensa saanut?
Eihän tuossa voi olla montaa selitystä kuin että ekaa päivää töissä eikä ole perehdytetty yhtään.
Tai sitten on ollut jossain huumeissa töihin tulleissaan ja täysin irti reaalimaailmasta.
Todellakin outoa!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole tahallinen + tartuntariski on käytännössä 0% (maksimissaan 0,00001%). Et tuosta saa pahoinpitelyn yritystä, vaikka miten vingut.
Ok.