Lue keskustelun säännöt.
Dissailijat
kydymys
31.03.2016 |
Moniko nainen dissailee jotain henkilöä ihan varmuuden vuoksi, vaikka henkilöstä on apua/hyötyä omassa työssä. Tai mitä ilmeisemmin se hyöty jää saamatta, jos kys.henkilö ei puhu dissailijan puolesta (siis kehu työpanosta tms).. jatkossa voi olla vähän kiireistä, kun tullaan neuvoja kyselemääm.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ups