Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cellreset (fitline) ja imetys

Vierailija
31.03.2016 |

Kaveri myy noita tuotteita ja suositteli minulle tuota Cellresettiä. Imetän vielä vauvaani (4kk) ei kuulemma pitäisi vaikuttaa imetykseen mitenkään. Meinasi että raskametalleja ym ei erity äidinmaitoon kun syö noita vitamiineja ja laihtuu. Jäin vielä miettimään kun aika sanotaan että imetysaika ei saa laihduttaa ja ajattelin täysimettää sen 6kk ja osittain niin pitkään kun siltä tuntuu. Kaveri oli kyllä hyvin vakuuttunut että ei vaikuta mihinkään. Mitä mieltä palstalaiset on? Itse hieman epäilen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis turvallista?

Vierailija
2/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita vitskuja juo alle vuoden ikäinenkin eli turvallisia ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana ei saa laihduttamalla laihduttaa.

Vierailija
4/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Cellresetiä imetysaikana, fitskut sen sijaan ok.

Vierailija
5/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ja kaveri väitti että ne fitskut suojaa sen Cellresetin aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän