Cellreset (fitline) ja imetys
Kaveri myy noita tuotteita ja suositteli minulle tuota Cellresettiä. Imetän vielä vauvaani (4kk) ei kuulemma pitäisi vaikuttaa imetykseen mitenkään. Meinasi että raskametalleja ym ei erity äidinmaitoon kun syö noita vitamiineja ja laihtuu. Jäin vielä miettimään kun aika sanotaan että imetysaika ei saa laihduttaa ja ajattelin täysimettää sen 6kk ja osittain niin pitkään kun siltä tuntuu. Kaveri oli kyllä hyvin vakuuttunut että ei vaikuta mihinkään. Mitä mieltä palstalaiset on? Itse hieman epäilen..
Kommentit (5)
Meillä noita vitskuja juo alle vuoden ikäinenkin eli turvallisia ovat!
Imetysaikana ei saa laihduttamalla laihduttaa.
Ei Cellresetiä imetysaikana, fitskut sen sijaan ok.
Ai ja kaveri väitti että ne fitskut suojaa sen Cellresetin aikana
Onko siis turvallista?