Lue keskustelun säännöt.
Oikeudenkäynti 1,80 euron vuoksi
31.03.2016 |
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001149068.html
Paljonkohan tämäkin oikeudenkäynti on kokonaisuudessaan maksanut valtiolle? Veikkaan, että aika paljon enemmän kuin 1,80 euroa. Siinä samalla on sitten useampi muu oikeudenkäynti, kenties isoista, miljoonaluokan talousrikoksista, huumausainerikoksista tai seksuaalirikoksista joutunut odottamaan vuoroaan.
Joo, ei ole oikein tehdä pientäkään petosta, mutta jokin järki pitäisi silti olla sen suhteen, että millaisista summista lähdetään käräjille. Tuonkin olisi voinut ratkaista varmasti helpomminkin kuin menemällä oikeuteen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla