Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeudenkäynti 1,80 euron vuoksi

Vierailija
31.03.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001149068.html

Paljonkohan tämäkin oikeudenkäynti on kokonaisuudessaan maksanut valtiolle? Veikkaan, että aika paljon enemmän kuin 1,80 euroa. Siinä samalla on sitten useampi muu oikeudenkäynti, kenties isoista, miljoonaluokan talousrikoksista, huumausainerikoksista tai seksuaalirikoksista joutunut odottamaan vuoroaan.

Joo, ei ole oikein tehdä pientäkään petosta, mutta jokin järki pitäisi silti olla sen suhteen, että millaisista summista lähdetään käräjille. Tuonkin olisi voinut ratkaista varmasti helpomminkin kuin menemällä oikeuteen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä