hammaskeiju vieraili naapurin tyton luona. Hanelta lahti hammas (6v tytto) ja aiti antoi siita hyvasta 20 egee. Onko tuo tosiaan normaalia???? Annatteko hampaan lahdosta 20 egee??
Kommentit (11)
pienen lelun joka loytyy aamulla tyynyn vieresta. tulee hampaat kalliiksi jos joka kerta 20 euroa menee..
lapset ovat halunneet säästää hampaat muistona.
20 e tuntuu aika paljolta, mutta jos lapsi sittten ostaa sillä jotain mitä on toivonut.
Tulee mieleen myös, kun joskus lapset ei millään anna nypätä niitä
hampaita pois, vaikka ne on jo ihan löyhästi kiinni, jos on vaikka
käytetty vähän lahjontaa ?
tyttö sai Polly Pocket lelun, joka maksoi 9,95e ja toisesta hamoaasta 6e:n lelun. Saa varmasti vielä seuraavastakin hampaasta jotain.
Meillä saa vain neljästä ensimmäisestä hampaasta jotain eli hammaskeiju tuo jotain hampaisiin liittyvää esimerkiksi hammasharjan, ksylitolpastilleja/purkkaa, hammastahnaa tms.
Karkkia en muutoin osta lapselleni kuin hyvin harvoin.
mitä sillä on väliä antaako egen vai 20? Kukin taplaa tyylillään ja kateellisten panettelua täällä siitä meuhkata. Köyhät kyykkyyn!
kovin pientä lasta ei vielä kannata totuttaa liian suuriin rahamääriin tai liian prameisiin lahjoihin muutenkaan. Siitä on sitten vaikea nostaa yllätysten " tasoa" lapsen iän lisääntyessä.
Onks joku tietty määrä joka pitää pitää antaa, muuten tulee ihmetystä ja moitteita?