Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Scooter vai Brio Race?

Vierailija
19.06.2007 |

Olemme ostamassa 6kk ja 3v veljeksille matkarattaiksi. Kummat paremmat? Kokemuksia?:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai milloin yleensä, vuodenvaihteessa?

Vierailija
2/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 8kk ja 2v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meilläkin on tila-auto ja keskimmäsestä rivistä otettu toinen penkki pois, Scooterit mahtuvat hyvin kyytiin kasaamatta.

Vierailija
4/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sisarus istui siinä jalkatuen päällä. Jalkatuki Scootereissa vankkaa tekoa.

Vierailija
5/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuu mainiosti kyytiin, kun takaa on toinen penkki pois.



Päivittäin laitan ne kyytiin " 7. paikalle" ja silti kuudelle istuímet käytössä.

Vierailija
6/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuisivatko jos renkaat irrottaa?

Vierailija:


mahtuu mainiosti kyytiin, kun takaa on toinen penkki pois.

Päivittäin laitan ne kyytiin " 7. paikalle" ja silti kuudelle istuímet käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion Race-rattaisiin taas saa. Racen selkänoja menee enemmän makuuasentoon kuin Scootereiden. Racet pienemmät kasattuna kuin Scootterit. Scoottereissa taas paremmat kankaat ja parempi istuinosa kuin Raceissa. Racessa teleskooppiaisa ja Scootereissa taittoaisa.

Vierailija
8/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Brion Race-rattaisiin taas saa. Racen selkänoja menee enemmän makuuasentoon kuin Scootereiden. Racet pienemmät kasattuna kuin Scootterit. Scoottereissa taas paremmat kankaat ja parempi istuinosa kuin Raceissa. Racessa teleskooppiaisa ja Scootereissa taittoaisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin kallistuisin Brioihin kun niissä saa makaavampaan asentoon ja menevät pienempään kasaan. Olisi parempi pienemmälle...

Vierailija
10/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla istuinosa scootereissa parempi? Entä miten makaavaan asentoon saa?





On tuetumpi kuin Racessa. Racen selkänoja kallistuu 150 astetta Scoottereiden 130 vai oliko se 135 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimittavat ilmaiseksi kotiovelle kolmen päivän sisällä.



Ap: lle vinkiksi jos noihin päädyt.

Vierailija
12/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brio race tai scooter

Vierailija
14/25 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, raceihin saa laittaa seisomalaudan, scootereihin ei.



Itse valitsin racet ja olen ollut tosi tyytyväinen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävyyden takia sekä värin takia ne... tyttöselle (7kk) ostin ihanan pinkin :) ja pojallekkin löytyy ihania värejä... meillä tuo 3,5v esikoinen tuppaa usein istumaan juuri tuossa jalkatuen päällä :) hyvin kulkee ja scoottereihin voi tarpeen vaatiessa hankkia pienemmät renkkat...

Vierailija
16/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kyseessähän ei ole mikään ongelma, etteikö scootereihin saisi lautaa kiinni, vaan se, että niihin ei saa sitä laittaa, koska akseli ei kestä sitä, vaan vääntyy! Veljeni osti käytetyt scooterit, jotka puoltaa pahasti, kun niissä on lautaa käytetty.



Ja eiköhän värejä nyt löydy molempiin, se nyt on aika hassu perustelu mielestäni! :)

Vierailija
17/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään itse niistä, mutten osaa sanoa, olisivatko briot sen huonommat



mun mielestä 3/4 makuuasento on riittävä ja lämpöpussissa olen pitänyt niissä ihan vastasyntynyttäkin, 3 -vuotias nukkuu ihan sujuvasti päikkyjä niissä, jos on tarve, en voi moittia

Vierailija
18/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomu on hieman löysä, mutta meidän rattaamme ovat ensimmäisiä myyntiin tulleita Scootereita, ja vika on käsittääkseni myöhemmin korjattu. Muuten ei mitään valittamista.



On todella hyvä että jalkatuki on niin tukeva, meilläkin 3v9kk esikoinen istuu siinä joskus. Helppoa " vieroittautua" tuplarattaista kun tietää että esikoisella on jokin istumapaikka jos jalat väsyvät lenkillä (vaikka aika usein väsymys taitaa olla henkistä...) Ihmisvilinässäkin on joskus helpompi komentaa esikoinen istumaan siihen eteen niin ei tarvitse pelätä lapsen hukkumista.



Meilläkin Scooterit ovat matkarattaiden korvikkeena, tykkään kun ovat tukevammat, mtteivät silti mitkään vankkurit. Ja helppo taittaa kasaan ja nostaa autoon. Autossa niitä säilytämmekin, tilaongelmaa ei tosin tule kun on tilava farkku. Mutta edelliset matkiksemme, Jovi Iot, veivät suunnilleen saman tilan.

Vierailija
19/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuplamme ovat Brio Twinetet, joissa jalkatuet ovat aika heppoiset. Toinen on vääntynyt kun esikoinen kiipesi sen päältä rattaisiin. Kurkkasin kuvasta Racen jalkatukea, eikä näytä sen tukevammalta. Eli siihen en uskaltaisi lasta laittaa istumaan.

Vierailija
20/25 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

scooterit menevät kuin racet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme