Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mikä meidän telkkarissa on? Räjähtämässä?

Vierailija
19.06.2007 |

Kuvasta näkyy vain pieni osa keskeltä. Yläosa vääntyy ihmeellisesti ja alaosa on kokonaan musta. Jonkun aikaa kun antaa olla päällä niin kuvaa tulee enemmän näkyviin mutta silti vääntää yläosasta. Uskaltaako tota pitää ollenkaan päällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakin säästää sen lapsille. On ihan iso ja hyvä telkkari.



Pahoittelen väärää infoa!



Terv. Se vantaalainen, joka luuli omistavansa ylimääräisen telkkarin

Vierailija
2/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei just nyt olis varaa ostaa uutta telkkariakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ammattilainen on katsonut. Niitä telkkaripaloja on ollut ihan riittävästi.

Vierailija
4/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitää viedä huoltoon. Meillä oli sama vika ja maksoi n 50e korjauttaa. en nyt muista sen vian nimeä... Onko tv finlux? niissä kuulemma ainakin yleinen tuo vika.

Vierailija
5/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille voi itse tehdä mitään? Kun on vähän aikaa päällä niin paranee. Ensin lähti kokonaan pois tuo vääntö mutta pari päivää sen jälkeen vääntyninen jäi kokoajaksi. Onneksi on ylhäällä niin näkee tekstit kuitenkin. Olisko jollain myydä halvalla toimiva tv? Ihan sama minkä näköinen, ikäinen. Asutaan Salossa

Vierailija
6/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olisko jollain myydä halvalla toimiva tv? Ihan sama minkä näköinen, ikäinen. Asutaan Salossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaiseksi nyt käy mikä vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi