Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei kaikki muut laihat! Älkää pukeutuko niihin capri-housuihin, yms housuihin!
19.06.2007 |
Näytämme tosi anorektisen laihoilta niissä. Itseäkin yököttää katsella omia jalkoja peilistä, ne ovat kuin tikut, eikä todellakaan näytä hyvältä. Varsinkin jos on jotkut tosi piikkikorkoiset kengät jalassa.
Naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin hiuksissa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos on päärynämallinen vartalo niin ei kannata laittaa mitään vartalonmyötäistä päälleen.