Lue keskustelun säännöt.
Kysymys opettajille.
04.06.2007 |
Kun arvosteluperusteita on viime vuosina muutettu, onko tällä ollut vaikutusta luokan keskiarvoon? Ainakin minun lähipiirissäni lapset saa edelleen tosi hyviä todistuksia ja numero 7 on heidän mielestään huono.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla