Lue keskustelun säännöt.
Onkohan H&M:ltä vielä tulossa alennuksia,
28.05.2007 |
kesän tuotteisiin kuvastosta ja nettikaupasta? Olin ajatellut tilata sieltä ja odottelin jotain hyvää alennusta. En oo vielä viittiny tilata, jos sit huommenna tuleekin joku alennus, niin sit ottaa päähän, kun onkin just kereny tilaan. Viime keväänä tilasin, kun sai -25% kalleimmasta ja -10% muista tuotteista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla