Lue keskustelun säännöt.
Paloikohan lapsen kasvot? ov
27.05.2007 |
Oltiin tänään neljä tuntia ulkona ja lapsilla oli isolierinen hattu päässä ja arskarasvaa laitettiin.
Mutta, kun laitoin lapset nukkumaan, huomasin, että kuopuksen poskipäät ja nenä punoittaa. Ei kuitenkaan valittanut niitä tms. Paloikohan nuo nyt?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mene laittamaan hiukan hydrokortisonia 0,5% mielellään. ei paranna tuhoja mutta hillitsee kuumotusta.
Mitä aurinkorasvaa laitoit? Onko kemiallinen vai fysikaalinen suoja?