Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloikohan lapsen kasvot? ov

Vierailija
27.05.2007 |

Oltiin tänään neljä tuntia ulkona ja lapsilla oli isolierinen hattu päässä ja arskarasvaa laitettiin.

Mutta, kun laitoin lapset nukkumaan, huomasin, että kuopuksen poskipäät ja nenä punoittaa. Ei kuitenkaan valittanut niitä tms. Paloikohan nuo nyt?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laittamaan hiukan hydrokortisonia 0,5% mielellään. ei paranna tuhoja mutta hillitsee kuumotusta.



Mitä aurinkorasvaa laitoit? Onko kemiallinen vai fysikaalinen suoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme