Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aiotteko ostaa muksulle kaasupallon ja jos, niin mistä?
24.04.2007 |
Bongasin mainoksen, että sotkasta saa pienemmän 4 eurolla ja isommat 7 ekeä ja ykkösbonuskortilla ihan serpentiinirulla kaupan päälle;)
Kommentit (5)
Ihmettelin ja kelasin että miks ihmeessä kaasupullo lapselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vappupäivänä meillä on tapana mennä helsinkiin ja sieltä yleensä tulee ostettua JÄRKKY hintainen pallo joka kyllä kestää viikkoja, toisin kuin prisman pallot..
eli molemmat lapset saa kakasi palloa varmaankin.
Mäkin luin että pullo ja ajattelin että mikä tää nyt on :D
pysyneet ilmassa kuukausi kaupalla.
Alue: Aihe vapaa
Vappumarkkinoilla niitä yleensä kaupitellaan.