Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lähtisi kouluikäisten lasten kanssa autoillen Ruotsiin, Tanskaan ja ehkä vielä siitä Saksaan ja etelämmäksikin,

Vierailija
10.04.2007 |

pitääkö majoitukset varata etukäteen vai uskaltaako luottaa siihen, että edullinen yösija löytyy ihan helposti paikanpäältäkin?



Tarkoitus olisi reissata heinäkuussa. Onko heinäkuu vielä Skandinaviassa ja Pohjois-Euroopassa lomailusesonkia? Ruotsissa kiinnostaisi Kolmården ja Tanskassa Legolandia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin ainakin telttailuvarusteet mukaan.

Vierailija
2/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leirintäalueella tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetapa hakea jos löytyisi hakutoiminnolla, tai voinhan minäkin koettaa:)

Vierailija
4/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitkä ketju oli näköjään positettu tai ei ainakaan minulla auennut. Mutta lyhyitä keskusteluja löytyi ainakin Legoland-haulla