Lue keskustelun säännöt.
Kuinka saisin levollisen mielen ja hyvän olon??
24.04.2007 |
Haluaisin niin paljon jo synnyttämään! Olo on väsynyt ja vaivainen ja " vääriä hälytyksiä" on ollut paljon.
Rv 39+4
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mene vaikka jalkahoitoon. Raskaus rasittaa jalkoja ja myöhemmin et enää ehdi. Aloita palapeli.