Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saisin levollisen mielen ja hyvän olon??

Vierailija
24.04.2007 |

Haluaisin niin paljon jo synnyttämään! Olo on väsynyt ja vaivainen ja " vääriä hälytyksiä" on ollut paljon.



Rv 39+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka jalkahoitoon. Raskaus rasittaa jalkoja ja myöhemmin et enää ehdi. Aloita palapeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan