Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa järkeviä syitä, miksi MUN ei kannattais soittaa miehelle töihin, joka jättämässä mut...
Kommentit (4)
1. sä oot kännissä
2. sun mies on töissä, sitä ei kiinnosta känniset akat
3. hoida suhde jotenkin muuten kuntoon huomenna kun oot selvä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Sanajärjestyskestä päätetlen, että et oo selvä, eli siinä hyä syy. Älä soita. Jostärkeä aisa, ehdit sanoa sen huomennakin. Jos krapulassa vielä tuntuu hyvältä idealta, siitä vaan.
Siis: sanajärjestyksestä päätellen, hyä=hyvä. Jos tärkeä asia.
Muuten tais olla ihan jees :-)
Vierailija:
Vitonen on itte ihan pierussa!
Lisäksi annat paremman kuvan itsestäsi, kun olet hiljaa.