kasvispihvit laatikoista
Perunabstaattilaatikkoa on jäljellä
Miten tuumaan pihveiksi?
Hernerouhetta on
Kommentit (9)
Jos tuntuu vetiseltä se taikina, niin lisää korppujauhoja tai vaikka leipäsiivu, ja anna tekeytyä. Graham- tai vehnäjauhoja voit kans ripottaa, jos ei taikina pysy koossa.
Voit myös raastaa porkkanaa tai perunaa mukaan, niin tulee rapeampaa ja purutuntumaa. Mausta hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu vetiseltä se taikina, niin lisää korppujauhoja tai vaikka leipäsiivu, ja anna tekeytyä. Graham- tai vehnäjauhoja voit kans ripottaa, jos ei taikina pysy koossa.
Pysyy se koossa ilman jauhojakin.
Sipulia, kanamunaa ja vähän mausteita ja pannulle paistumaan. Parempaa kuin laatikot.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku käyttänyt hernerouhetta?
Ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu vetiseltä se taikina, niin lisää korppujauhoja tai vaikka leipäsiivu, ja anna tekeytyä. Graham- tai vehnäjauhoja voit kans ripottaa, jos ei taikina pysy koossa.
Pysyy se koossa ilman jauhojakin.
Hyvä juttu sitten :)
Taas ajankohtaista. Meillä jää perunabataattilaatikkoa.
Mitä siitä tekisi?
Kananmunia ja juustoraastetta sekaan, paistaa voit pannulla tai uunissa.