Lue keskustelun säännöt.
Sekoileeko muillakin Osuuspankin nettisivut???
30.04.2007 |
Aaargh kun pitäis äkkiä saada laskuja maksuun, mutta kun vaan jumittaa ja jumittaa ja lopuksi ilmoittaa ettpitää kirjautua, vaikka sen olen tehnyt jo monta kertaa!!!!!!
Kommentit (3)
sivuja käyttää ja edelleen sama meno jatkuu...Koko ajan pitää kirjautua ja syöttää tunnuksia uudelleen jne. Pitäs laittaa hiukka palautetta sinne!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Terv: nro 2, joka maksoi laskut klo 8 ilman mitään ongelmia
Mennyt tän päivän aikana jo 12 avainlukuakin listalta:/ Koko ajan heittää pois ja pitää kirjautua uudelleen tai laittaa uutta avainlukua, vaikka just laitti jne...Pari laskua sain äsken maksettua..ennenkö taas sekos ihan täysin ja heitti sivuilta pihalle moneen kertaan...Nyt pitää lähtee sit vielä hakeen pankista uus avainluku-listakin, kun niitä menee vauhdilla.....
Eli et oo ainut ja hermot menny jo moneen kertaan:/