Lue keskustelun säännöt.
Narsistin otteessa
10.12.2015 |
Sanokaa mistä tietää jos on joutunut narsistin otteeseen. Mitä oireita uhri tuntee ja miten käyttäytyy? Kokemuksia. Ja miten narsisti toimii?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisiko joku antaa esimerkin omasta kokemuksestaan.