Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin otteessa

Vierailija
10.12.2015 |

Sanokaa mistä tietää jos on joutunut narsistin otteeseen. Mitä oireita uhri tuntee ja miten käyttäytyy? Kokemuksia. Ja miten narsisti toimii?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mistä tietää jos on joutunut narsistin otteeseen. Mitä oireita uhri tuntee ja miten käyttäytyy? Kokemuksia. Ja miten narsisti toimii?

Voisiko joku antaa esimerkin omasta kokemuksestaan.

Vierailija
2/2 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

google

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme