Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FAMI on tullut takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
23.04.2007 |

Tänään postissa käydessä huomasin karkkitiskillä FAMIA!

Pakko oli ostaa kourallinen :))

Kääre on muutettu ja ulkonäköäkin hieman, mutta maku on entisellään.

Kiitos Fazer! Palautteet eivät olleet turhia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saatais Lola kauppoihin, niin kyllä kelpais

Vierailija
2/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piakoin tulee myös pax-pastillit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa etäisesti Pigallia, mutta paaaaljon parempaa.

Vierailija
4/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paxeja askillisen.

Vierailija
5/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fami palaa markkinoille toiveuusintana



Fazer vastaa kuluttajien toiveisiin tuomalla markkinoille nostalgisen Fami-suklaapatukan.



Alkujaan 60-luvulla lanseerattu suklaasuosikki oli myynnissä kaikkiaan 26 vuotta ja teki lähtemättömän vaikutuksen useaan suklaanystävään: Famia on toivottu takaisin enemmän kuin mitään muuta Fazer-tuotetta. Herkullinen Fami-suklaapatukka on yhdistelmä suussasulavaa pähkinätryffeliä, rapeita riisimuroja ja samettista tummaa suklaata. Fami palaa markkinoille raidallisessa retrokääreessä, jossa se on nähty aikaisemminkin.



Ota Pax, ota Pax, ota Fazerin Paxia kaks¿



Fazerin Paxit palaavat markkinalle kahden kauan odotetun makuvariantin voimin. Rauhan-pastilleiksikin kutsutut Sininen Pax original ja eucalyptuksen makuinen Vihreä Pax juhlistavat Suomen Itsenäisyyden 90¿vuotisjuhlavuotta. Lanseerauksen yhteydessä Fazer lahjoittaa 2 cnt jokaisesta touko­-lokakuun aikana myydystä Pax rasiasta Sotiemme Veteraaneille.

Vierailija
6/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen heti kauppaan ku mies tulee töistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks huurteinen fami onkin hyvää :D

Vierailija
8/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAMI on siis maailman ihanin suklaa, olisko se oikeesti voinut tulla takaisin vai onko tämä vain palkkani kymmenistä provoista, mitä olen tänne tuottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fami oli suosikkisuklaani lapsena, aina piti saada aina Famia. Miksiköhän ylipäätään lopetettiin?

Vierailija
10/12 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


FAMI on siis maailman ihanin suklaa, olisko se oikeesti voinut tulla takaisin vai onko tämä vain palkkani kymmenistä provoista, mitä olen tänne tuottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni! Neljä syöty jo tänään ;)))))..

Vierailija
12/12 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin Famin ihanan makuisena ja olen kaivannut sitä takaisin, mutta nyt kun ostin yhden, sepä ei maistunut kovin hyvältä. Se oli sameampi ja mauttomampi kuin muistin. Mikä järkytys.