Voisitko seurustella naisen kanssa joka käyttää facebookia?
Itse en ymmärrä tuota somessa roikkumista, enkä katselisi sitä joka elää siellä elämänsä.
Kommentit (8)
En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei käytä facebookia. Naisen pitää käyttää facebookia ja whatsappia. En rupeaisi enää mihinkään tekstiviestipelleilyyn, koska ilmaisia vaihtoehtojakin on. m25
En voisi seurustella.
T. Facebook-tilitön heteronainen
En voisi, koska olen miehen kanssa naimisissa oleva heteronainen.
Muuten Facebookilla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei käytä facebookia. Naisen pitää käyttää facebookia ja whatsappia. En rupeaisi enää mihinkään tekstiviestipelleilyyn, koska ilmaisia vaihtoehtojakin on. m25
Ilmaisia vaihtoehtoja viestitellä on muitakin kuin some. En lähettele tekstiviestejä, eikä mulla silti ole facebookia.
En voisi, valitettavasti. Olen heteronainen ja avioliitossa. Facebookia puolisoni kyllä saa käyttää, kunhan ei elämäänsä siellä elä. Siinä on vähän sama juttu kuin alkoholissa: kohtuukäyttö kunniaan.
Minusta iso plussa, jos somessa ei roikuta koko aikaa.
EN!