Lue keskustelun säännöt.
Kumpaakohan elämäntyyliä pitää selitellä enemmän?
10.11.2015 |
sitä, että pitää kodin siistinä vai sitä, että elää läävässä?
Kommentit (4)
Tai sitä että on uraäiti vai kotirouva (lapset yli 3 v ja silti kotona!)?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumpaakaan ei tarvitse selittää kenellekään. Lapset tosin arvostavat että kotiin kehtaa tuoda kavereita ja että siellä ei haise. Heille voi joutua selittämään tuota läävää.
mulle on kyllä monta kertaa ihmetelty, että miten meillä on niin siistiä, vaikka meillä on 3 pientä lasta ja koira. enpää ole sitä sen enempää selitellyt. mun mielestä on jokaisen perheen oma asia, miten haluavat asua. mä viihdyn siistissä kodissa. en pystyisi asumaan missään läävässä.
tarviiko tuota nyt selitellä kellekkään?