Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako soittaa kun hakee töitä?

Töitä hakemassa.
17.10.2015 |

Moi

Eli täytin työhakemuksen avoimeen paikkaan. Urkin tietooni henkilön joka tulee käytännössä valitsemaan palkattavan henkilön. 

Kannattaisiko hänelle pirauttaa maanantaina. Tämä henkilö on monenkin tutun tuttu, mutta itse olen ollut aika vähän tekemisissä.

Ja mitä häneltä kyselisin/kertoisin?

Itse duuni on suunnilleen unelmahomma. Siihen ei ole valmiita tekijöitä, mutta minulla on melko sopiva työkokemus ja pohjakoulutus tähän. Vähän tuurista kiinni onko oikeasti parempia hakijoita.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla