Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä tapahtui oulun nordic medspalle?
Vierailija
07.09.2015 |
eli mitä siis on tapahtunut oulun nordic medspalle kun ei näytä enää olevan siinä missä ennen ollut? olen käynyt silarit heidän kauttaan laitattamassa ja täyttämässä myös huulia muutaman kerran siellä. pettynyt kyllä olen jos ovat toiminnan lopettaneet :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voisko olla, ettei kannattanut? Ainakaan minä en edes tunnistanut tuota nimeä, en ole ikinä nähnyt mainostakaan missään, vaikka kaikki kotiin kannetut paikallislehdetkin luen.