Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toinen lapsi usein kipeänä ja toinen ei koskaan...
Vierailija
07.09.2015 |
..kyseessä siis kouluikäiset lapset. Pitäisikö joskus antaa toisen myös olla kotona. Vaikka hän ei koskaan olekaan kipeänä. Toinen lapsi siis useita kertoja vuodess akipeänä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmeessä toisenkin pitäisi antaa olla kotona? Oletko sinäkin pois töistä joka vuosi ihan vaan siksi, että ei tule oltua kipeänä?
Meillä myös pojilla aikamoinen ero sairastamisessa, mut eihän sitä koskaan tiedä, että josko tilanne vaikka joskus muuttuu.